Veelgestelde vragen (FAQ)




Inhoudstabel



ALGEMEEN



Wat is de PLNT BOX?


De PLNT BOX is een grote duurzame bak met dagverse bladgroente. Onze salade wordt op dezelfde dag geoogst, in jouw box gedaan en geleverd bij jou thuis. In jouw BOX vind je elke week zowel rode als groene Mosterdsla en Mizuna. Voor extra variatie vullen we dit afwisselend aan met andere heerlijke bladgroenten zoals bijvoorbeeld baby pakchoi en kale.

Wat kost de PLNT BOX?


De PLNT BOX wordt voor slechts € 14,50 thuis geleverd en bevat zo’n 7 à 8 verrukkelijke porties dagverse salade !

Er is ook een kleinere MINI BOX beschikbaar voor € 9,70 die zo’n 4 à 5 porties bevat.

Daarnaast kan je kiezen voor kruiden of de HERB BOX voor €5,00. Zo’n boxje bevat drie verschillende soorten kruiden die regelmatig worden afgewisseld. Elke keer een verrassing dus!

We werken met een waarborg van € 10,00 per duurzame box die eenmalig aan het begin van het afsluiten van je abonnement wordt aangerekend. Daarna wissel je telkens je lege box voor een gevulde.


Hoeveel zit er in een PLNT BOX?


Er zitten ongeveer 7 à 8 stevige en knapperige porties salade in een BOX. Wij rekenen op zo’n 4 maaltijden voor 2 personen of 2 maaltijden voor 4 personen. Uiteraard kan je ook meerdere BOX’en per week bestellen.

De MINI BOX bevat zo’n 4 à 5 porties.



ABONNEMENT



Welke soorten abonnementen zijn er?


In deze fase werken we met een wekelijks (of twee-wekelijks) abonnement. Dat betekent dat je elke (2) we(e)k(en) een (of meerdere) heerlijk verse PLNT BOX(en) geleverd krijgt. Je kan ook meerdere abonnementen afsluiten als je dinsdag en vrijdag geleverd wil krijgen.

Wanneer je eens eenmalig wil proberen, kan je altijd je gegevens doorgeven en na de eerste levering kostenloos annuleren.


Hoe lang loopt mijn abonnement?


In principe,… zolang als je wil!
Als je wil stoppen dan kan dat steeds kostenloos met max. 1 dag notice. Dan hebben we nog net tijd om er iemand anders gelukkig mee te maken.

Kan ik mijn abonnement stopzetten?


Ja, dit kun je op elk moment doen. Of je mailt ons, of je verandert dit gewoon online op de website.


Kan ik mijn abonnement pauzeren?


Je kan op elke moment je abonnement kostenloos pauzeren en heractiveren. Wel rekenen wij op een opzegtermijn van 1 dag om voedselverspilling tegen te gaan.


Betaal ik vooruit of achteraf?


Je betaalt liefst vooraf via een automatische incasso die de dag voor de levering wordt gestart. Dit is de standaard wanneer je je account aanmaakt, je kan even goed kiezen om dit uit te zetten (via mijn account) en zelf via bancontact of overschrijving het bedrag over te maken.

Je kan ook kiezen om bij levering met Payconiq af te rekenen.
Deze keuze kan je ons meedelen via mail box@plnt.be.



Betalingen



Hoe kan ik betalen?


Je krijgt een betalingsuitnodiging toegestuurd nadat je je inschrijving voltooid hebt. De instructies staan hierin duidelijk vermeld en je kan betalen met de voornaamste online betaalmiddelen: Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay…


Gaan verlengingen automatisch?


Ja, zo lang wij geen opzegging op pauze verzoek van jou ontvangen, gaan wij ervan uit dat wij op de afgesproken dag bij jou mogen leveren.


Kan ik betalen met Bancontact, CC, PP?


Ja, gelukkig zijn online betalingen de dag van vandaag even haalbaar als vertical farming en thuis levering in de binnenstad 😉

Online betaalmiddelen: Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay…


Kan ik een automatisch incasso aanmaken?


Dit is de standaard wanneer je je account aanmaakt, je kan even goed kiezen om dit uit te zetten (via mijn account) en zelf via bancontact of overschrijving het bedrag over te maken.

Laat het smaken !! 🙂






Terug naar Inschrijven PLNT BOX