Veelgestelde vragen (FAQ)




Inhoudstabel



ALGEMEEN



Wat is de PLNT BOX?


De PLNT BOX is een grote duurzame bak met dagverse salade. Onze salade wordt op dezelfde dag geoogst, in jouw box gedaan en geleverd bij jou thuis. Elke BOX heeft een unieke samenstelling die je zelf kan kiezen. Als je het prettig vindt om af te wisselen kan je gewoon laten weten dat je van verrassingen houdt 😉


Welke soorten PLNT BOX’en zijn er?


We hebben momenteel 3 soorten: FRESH AF, SPCY AF en TSTY AF.

FRESH AF is een verfrissende salade bestaande uit Rucola, Misuna, Kale (boerenkool), Waterkers en afgewerkt met Zuring.
Wist je dat rucola je adem lekker doet ruiken?


TSTY AF is een ware smaakbeleving samengesteld uit Snijbiet, Scarlet Kale (boerenkool), Misuna, Rucola en afgetopt met Huacatay.
Wist je dat Huacatay ook wel Zwarte Munt genoemd wordt?


SPCY AF is een pittige mix bestaande uit Mosterdsla, Mizuna, Waterkers, Rucola en helemaal af door de peperige Blue Pepe er bovenop.
Wist je dat Mosterd schorpioensteken kan genezen?



Wat kost de PLNT BOX?


De PLNT BOX wordt voor slechts € 12,50 thuis geleverd en bevat zo’n 7 à 8 verrukkelijke porties dagverse salade !

Er is ook een kleinere MINI BOX beschikbaar voor € 8,50 die zo’n 4 à 5 porties bevat.

Ook kan je kiezen voor extra kruiden, gelieve ons via mail of IG te contacteren voor het aanbod en de prijs.

We werken met een waarborg van € 10,00 voor de duurzame box.


Hoeveel zit er in een PLNT BOX?


Er zitten ongeveer 7 à 8 stevige en knapperige porties salade in een BOX. Wij rekenen op zo’n 4 maaltijden voor 2 personen of 2 maaltijden voor 4 personen. Uiteraard kan je ook meerdere BOX’en per week bestellen.

De MINI BOX bevat zo’n 4 à 5 porties.



ABONNEMENT



Welke soorten abonnementen zijn er?


In deze fase werken we met een wekelijks (of twee-wekelijks) abonnement. Dat betekent dat je elke (2) we(e)k(en) een (of meerdere) heerlijk verse PLNT BOX(en) geleverd krijgt. Je kan ook meerdere abonnementen afsluiten als je dinsdag en vrijdag geleverd wil krijgen.

Wanneer je eens eenmalig wil proberen, kan je altijd je gegevens doorgeven en na de eerste levering kostenloos annuleren.


Hoe lang loopt mijn abonnement?


In principe,… zolang als je wil!
Als je wil stoppen dan kan dat steeds kostenloos met max. 1 dag notice. Dan hebben we nog net tijd om er iemand anders gelukkig mee te maken.

Kan ik mijn abonnement stopzetten?


Ja, dit kun je op elk moment doen. Of je mailt ons, of je verandert dit gewoon online op de website.


Kan ik mijn abonnement pauzeren?


Je kan op elke moment je abonnement kostenloos pauzeren en heractiveren. Wel rekenen wij op een opzegtermijn van 1 dag om voedselverspilling tegen te gaan.


Betaal ik vooruit of achteraf?


Je betaalt liefst vooraf via een betalingsuitnodiging die je per mail ontvangt.

Je kan ook kiezen om bij levering met Payconiq af te rekenen.
Deze keuze kan je ons meedelen via mail box@plnt.be.



Betalingen



Hoe kan ik betalen?


Je krijgt een betalingsuitnodiging toegestuurd nadat je je inschrijving voltooid hebt. De instructies staan hierin duidelijk vermeld en je kan betalen met de voornaamste online betaalmiddelen: Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay…


Gaan verlengingen automatisch?


Ja, zo lang wij geen opzegging op pauze verzoek van jou ontvangen, gaan wij ervan uit dat wij op de afgesproken dag bij jou mogen leveren.


Kan ik betalen met Bancontact, CC, PP?


Ja, gelukkig zijn online betalingen de dag van vandaag even haalbaar als vertical farming en thuis levering in de binnenstad 😉

Online betaalmiddelen: Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay…


Kan ik een automatisch incasso aanmaken?


Dit is de standaard wanneer je je account aanmaakt, je kan even goed kiezen om dit uit te zetten (via mijn account) en zelf via bancontact of overschrijving het bedrag over te maken.

Laat het smaken !! 🙂






Terug naar Inschrijven PLNT BOX