Veelgestelde vragen (FAQ)




Inhoudstabel



ALGEMEEN



Wat is de PLNT BOX?


De PLNT BOX is een duurzame verpakking met dagverse bladgroenten. Onze salades worden op dezelfde dag geoogst, verpakt en thuisgeleverd. Elke week krijg je 3 soorten mosterdblad (rood, groen en Mizuna), en voor extra variatie vullen we dit afwisselend aan met andere heerlijke leafy greens zoals pak soi, kale, texel green, waterkers, tatsoi, mibuna, snijbiet, rucola, red dragon mustard, en nog vele anderen.

Meer vragen over de inhoud? Mail ons en kom meer te weten!

Wat kost de PLNT BOX?


De PLNT BOX wordt voor € 14,50 aan huis (of kantoor) geleverd. Het bevat zo’n 7 à 8 verrukkelijke porties dagverse salade!

Er is ook een kleinere MINI BOX beschikbaar voor € 9,70 met 4 à 5 porties.

Daarnaast kan je kiezen voor kruiden in een HERB BOX voor €5,00. Dit roestvrijstalen doosje bevat drie verschillende soorten kruiden die regelmatig worden afgewisseld op basis van ons wekelijkse aanbod. Elke keer een verrassing dus!

We werken met een waarborg van € 15,00 per duurzame box die eenmalig aan het begin van elk abonnement wordt aangerekend. Bij de eerstvolgende levering wisselen we de lege box voor een gevulde.


Hoeveel zit er eigenlijk in zo’n BOX?


Er zijn twee formaten: De MINI en de PLNT box.

In een PLNT box zitten 7 à 8 stevige en knapperige porties salade. Wij rekenen daarom op zo’n 4 maaltijden voor 2 personen of 2 maaltijden voor 4 personen. De MINI bevat zo’n 4 à 5 porties.

Uiteraard kun je ook meerdere boxen per week bestellen via je account.



ABONNEMENT



Welke soorten abonnementen zijn er?


Je kunt kiezen uit drie verschillende formaten met verse bladgroenten, en kruiden: PLNT, MINI of HERB.

We hanteren leverrondes op dinsdag én vrijdag in verschillende regio’s in en rond Antwerpen, maar jij kiest met welke frequentie, op basis van je postcode. Per leverdag activeer je best een nieuw abonnement in het overzicht van je eigen account-pagina.

We stellen ons graag flexibel op dus je hoeft niet persé elke week een pakket van ons te ontvangen. Stuur zeker een mailtje als je meer informatie wenst.

Wil je eens eenmalig proberen? Je kunt je registreren en na de eerste levering kostenloos je abo stopzetten.


Hoe lang loopt mijn abonnement?


In principe zolang als je wil!
Pauzeren of stoppen kan zonder kosten mits je het minimaal 24u van tevoren doet.

Kan ik mijn abonnement stopzetten?


Ja, dit kun je op elk moment doen via ‘mijn account’ op de website, of stuur simpelweg een e-mail met je vraag en de juiste gegevens.


Kan ik mijn abonnement pauzeren?


Ja! Het pauzeren of heractiveren kan tot maximaal 24 uur voor een levering wordt verzonden. We hanteren deze termijn om voedselverspilling tegen te gaan.


Betaal ik vooruit of achteraf?


Je betaalt liefst vooraf via een automatische incasso die één dag voor de levering wordt gestart. Dit is de standaard optie wanneer je een account aanmaakt. Je kunt dit ook deactiveren en zelf via bancontact of overschrijving het bedrag over maken.

Je kan ook kiezen om bij levering met Payconiq af te rekenen.
Deze keuze kun je ons meedelen via mail.



Betalingen



Hoe kan ik betalen?


Je krijgt een betalingsuitnodiging toegestuurd nadat je een account hebt geregistreerd . Volg de instructies en betaal daarna via Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay…


Gaan verlengingen automatisch?


Ja, zo lang wij geen opzegging of pauze-verzoek van je ontvangen, gaan wij ervan uit dat we op de afgesproken dag leveren.


Kan ik betalen met Bancontact, CC, PP?


Ja. Gelukkig zijn online betalingen vandaag de dag even haalbaar als vertical farming en een thuislevering in de binnenstad.

Online betaalmiddelen: Bancontact, KBC knop, Credit Card, Paypal, Apple Pay, Google Pay, Payconiq, …


Kan ik een automatisch incasso aanmaken?


Ja! Dit is de standaard optie bij het aanmaken van je account. Je kunt dit ook uitzetten, of andere opties kiezen zoals ‘bancontact’ of per manuele overschrijving.

Smakelijk!



Vragen beantwoord? Bestel dan hier je verse leafy greens!